Todays special


Jag tröttnade ganska fort på den där utmaningen. Dels för att en del ämnen var antingen för känsliga för mig eller för tråkiga att skriva om. Och jag sitter dessutom inte ordentligt vid datorn varje dag. Jag har konstaterat att jag aldrig skulle kunna vara storbloggare, fy tusan. Men jag har hittat en ny utmaning, liknande den förra, som jag kanske drar igång med istället. Time will tell.

Jag tänkte att jag så länge kör med några "Dagens..";


Dagens humör: Jag är nog inte ens på nåt humör, alls.

Dagens mående: Jag mår bra. Helt enkelt.

Dagens borde: En promenad! Men nej..

Dagens frisyr: Utsläppt/uppsatt

Dagens smink: Lite puder, rouge, ögonbryn och en liten skvätt mascara.

Dagens klädsel: Glansiga leggings, rött linne och en svart tröja.

Dagens planer: Hälften av planerna är genomförda. Jag har börjat tvätta, varit hos min syster och bytt sängkläder. Nu har jag bara "Jennie-häng" kvar på listan.

Dagens materiella vill ha: Det här händer typ en gång om året..men jag kommer inte på något.

Dagens fundering: Varför dricker jag för mycket?

Dagens beroende: Musiken

Dagens tråkigaste: Att det är massor is ute överallt..det suger.

Dagens längtan: Imorgon, dags för jobb!

Dagens superlängtan: Helgen! Jag ska va husvakt på landet, sååå skönt. Jag ska inte dricka, wihoo!

Dagens tidning: Corren

Dagens låt: 99 Red balloons

 

Jaaaaaaaaaaag! Inte bild från idag, dock.

 

 

/M

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, har hur många gamla bilder som helst. Kollade på dom idag och vilka minnen som dök upp :)

2011-02-07 @ 19:38:00
URL: http://sarahjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback