Jag tar en dagens..


Dagens humör: Jag är på bra humör, solen skiner ju!

Dagens mående: Like yesterday..

Dagens borde: En lång promenad i det fina vädret

Dagens frisyr: Utsläppt

Dagens smink: Puder, rouge, ögonbryn, ögonskugga och mascara

Dagens klädsel: Min nya fina topp med lite spets, ett svart linne och ett par jeans.

Världens sämsta bilder! Men jag älskar detaljerna på tröjan.

 

Dagens planer: Jag hade planerat att tvätta klart, vilket jag också har gjort. Jag ska snart iväg och jobba.

Dagens materiella vill ha: Galgar!

Dagens fundering: Hur lång tid kan det ta för isen att försvinna?

Dagens beroende: Inget, än så länge

Dagens tråkigaste: Att det går upp för mig att jag shoppar waaaaaay to much! Hittar kläder som jag har glömt bort att jag har, kläder som jag gar användt en gång, kläder som jag aldrig användt alls..

Dagens längtan: Solbränna.

Dagens superlängtan: Fortfarande helgen.

Dagens tidning: Corren.

Dagens låt: En gång är ingen gång med Rosenström.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback