Veckorevyn


För ett ganska bra tag sedan köpte jag en tidning, Veckorevyn. I tidningen fanns ett prenumerationserbjudande.
Detta nappade jag på för att det endast kostade 99 :- och för att jag fick en present som bestod av ett armband och ett nagellack.

Men fy fan så besviken man kan bli! Jag fick hem mycket fler än fem nummer och det kopplade inte riktigt för mig. Men då berättade en vän till mig att man själv måste säga upp prenumerationen och gör man inte det fortsätter nummren att komma. Detta tycker jag är väldigt konstigt då jag inte ens har fått någon information om detta. Om inte Jennie hade berättat det här för mig så hade inte jag haft en aning. Jag tycker att om jag väljer att jag bara vill ha fem nummer, ja då ska jag bara få fem nummer också. Annar hade jag valt en helt annan premie. Men att jag inte ens fick information om detta, det är sjukt.

Och jag blir ännu mer besviken över att jag inte ens har fått min present ännu. Den skulle komma hem till mig i brevlådan fyra veckor efter betalningen. Och nu har det gått väldigt mycket mer än fyra veckor och presenten har fortfarande inte dykt upp. Riktigt dåligt gjort.

Och jag valde inte att prenumerera på tidningen på grund av innehållet för det är totalt värdelöst. Det enda som är intressant att läsa är mitt horoskop och det kan jag hitta var som helst. Resten är bara skit.

Slutsats: Värdelös tidning OCH en värdelös redaktion. De har lurat mig. Och jag fick dessutom betala en "skuld" för att jag inte har sagt upp min prenumeration som jag inte ens visste att den fortsatte. Och som sagt, presenten har jag fortfarande inte sett.






Den här "blodbibeln" följde med det senaste numret. Det är tydligen en bok om kärlek och mens. Vad ska jag med den till? Den hade säkert varit bra att ha när jag var 14-15 år. Så varför följde den med VR och inte tidningen Frida? Denna bok kommer jag att skänka till min lillasyster som är 12 år gammal, hon får ju i alla fall ut något av att läsa den. Och att det dessutom är ragatan Linda Skugge som har skrivit den får mig att vilja elda upp boken. Den bitterfittan borde inte få yttra sig.


/ M



Kommentarer
Postat av: hannah

svar: bara bra här med =D

så vad händer idag då?

2010-01-08 @ 13:06:45
URL: http://jagalskarjohanp.blogg.se/
Postat av: Gotlänning, sambo och foto

vilken film pratade vi om? hehe

2010-01-08 @ 17:40:03
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med dig, sådan information borde man få, men jag premunerar på veckorevyn just nu bara för att jag fick ett erbjudande men jag ska sluta för nuförtiden handlar det ju bara om kissie, kenza och blondinbella typ

2010-01-09 @ 17:14:49
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Simone

Vad skumt med VR där, för på mina kort om pren. som jag får med i tidningen står det i det finstilta avv tidningar fortsätter komma :O

2010-01-10 @ 23:07:00
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback