Salle


Jag berättade om ju om min nya vän, hunden. Det är en liten valp vid namn Salle.
Det är ganska otroligt att jag ens klappar honom eftersom att jag avskyr hundar nästan.
Men det är något helt annorlunda med denna jycke.
Vi tycker väldigt mycket om varandra!
För att ni ska få en chans att förstå ska ni få en bildbomb!



Han är precis som jag, han gillar att ligga framför eldstaden.



Men så är vi jäkligt olika också, han ÄLSKAR att leka ute i snön.



Hans öron är världens sötaste och tassarna påminner om stora björntassar.



Fast det är fortfarande obehagligt när han gör som på bilden,
hoppar mot mig. Jag gillar inte hundar som hoppar.


Här har ni honom, min bästa vän!


/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback