Head strong

Jag pratade precis med min bror och
varje gång jag pratar med honom slår det mig hur mycket jag verkligen saknar honom.
Nu är det inte ens en vecka kvar tills jag får se honom igen.
Nu är det inte ens en vecka kvar tills allt är i sin ordning igen.

Ibland önskar jag att jag kunde få krama om min bror
och säga att allt kommer att ordna sig, allt kommer att lösa sig.
Jag vill berätta för min bror att han inte alls är det svarta fåret.
Jag vill berätta för min bror att jag ser upp till honom, att jag tycker om honom

Jag sa till min bror att det är deras förlust och det är det verkligen.
Min bror förlorar ingenting alls på det.
För att min bror är så jävla bra.

Jag har växt upp med min bror och det är jag väldigt glad över.
Jag är väldigt glad över att jag har fått ha honom där, nära mig.
Jag är glad över att jag vet att jag har honom i närheten.
Jag är mer än glad över att snart är han väldigt nära igen.


Nu blir jag så där sentimental som min bror mer eller mindre hatar, haha.
Men jag vill verkligen att han ska veta att jag är stolt över att han är just min bror!






Kommentarer
Postat av: Mamma Bettan

Så fint!

2009-09-15 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback