Update


Jag är sjuk. Dödssjuk. Verkligen jättesjuk. Allvarligt.
Okej, det kanske bara en låg feber, rinnande näsa, halsont och ständig huvudvärk..but still!
Jag är nästan aldrig sjuk så när jag väl blir det känns det ungefär som världens undergång, inte bara för mig.
Och huvudvärk har jag ju nästan jämt så den gör ju inte så stor skillnad.
Men det jag vill komma fram till är att jag är sjuk, därav min blogg-frånvaro.

I dag är det fredag och jag ska på födelsedagsmiddag hos Amanda (grattis till körkortet, förresten!) och fira henne lite. Jennie och jag har lagat mat hela jävla dagen känns det som. Men knytis är ju knytis.

Annars blir helgen lugn förutom att jag fyller år på söndag och innan jag blev sjuk kom jag ju på att jag ska ha födelsedagsfika för lite släkt och en och annan vän. Om jag mår så här känns det inte alls lockande. Men jag tycker om min släkt och enstaka vän så det ska ändå bli kul. På söndag har jag alltså levt 18 år...jaha.

Nehe, nu kanske jag ska ta och börja fundera på vad jag ska ha för kläder ikväll, även om man är dödssjuk vill man ju inte se ut som en bondlurk.


/ M

Kommentarer
Postat av: Mamma Bettan.

För det brukar du ju (inte) se ut som en bondlurk. I morgon mår du säkert mycket bättre.

2009-10-17 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback