Nu är det slut på veckan


Jaha, nu är fredagen här. För mig gör det inte så stor skillnad eftersom att jag är ledig varje dag.
Visserligen ska jag förbi skolan en snabbis vid lunch och hämta lite papper.
Nästa stopp blir hos Anderssons för att fixa lite bloggdesign, det ser jag fram emot.
Annars ser helgen lugn ut, sova hos svärföräldrarna imorgon och dela ut lite reklam på söndag.

Nu ska jag testa mitt nya puder jag köpte i går, en nyans mörkare.
Resultatet kanske blir clown?

Ha en bra dag! :)


/ M



Kommentarer
Postat av: Julia tb

Hihi, skönt att vara ledig!:D

Allt bra annars då? ha en fortsatt underbar fredag! Många kramar<3

2009-10-02 @ 17:54:51
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback