Min helg


Jag har spenderat större delen av min helg tillsammans med min pojkväns familj.
De båda familjerna betyder mys och det är bland det bästa jag vet.
Jag har träffat hans systrar och det är alltid trevligt.
Nu när jag är ledig ska jag försöka att passa på och träffa dom mycket mer.

I går var det mer eller mindre storm, regnet öste ner och träden svajade på ett mysigt höst-sätt.
Jag såg även kattungarna som växer jättemycket men som är så söta.
En av dom är som en liten hårig boll med alldeles för små ögon, den skulle jag vilja ha här hemma!


Hur har Er helg sett ut?




En av de små busarna


/ M



Kommentarer
Postat av: Missie- The One

sv: tack så mkt! ja håller med dig e, bra kommnetar ;)

2009-10-04 @ 19:59:30
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv; Ja, det är knappt så man orkar vänta, men samtidigt så får man bygga upp spänningen till nästa avsnitt =)

2009-10-04 @ 20:07:31
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback