Inreda


Nu är jag verkligen hemma på riktigt, jag ska inte ut något mer alls i dag.
Att jobba i dag gick lika bra som alltid även om det blev lite för mycket dötid som inte gick att slå ihjäl.
Vi pratade om att ta en tripp in till ikea och köpa in en massa nya grejer, vi har nämligen fått pengar till det.
Så fort jag hör ordet "ikea" och ordet "köpa" i samma mening börjar min hjärna gå på högvarv, jag får så otroligt många idéer i huvudet.
Och då blir jag ännu mer sugen på att köpa in en massa saker till mitt rum. När jag väl har pengar till att lägga på inredning kan ingenting stoppa mig, haha.

Just nu ser ut som skit uppe på jobbet och det finns så stora möjligheter. Det finns så mycket att köpa, så mycket att förnya. Vi har i alla fall mer eller mindre bestämt oss för ett bord som jag tror kommer bli kanon.


Det här bordet men utan skivan under.


Vi kollade också på lampor men det var dåligt utbud på ikea, fanns knappt några lampor alls.
Var finns vägglampor annars att köpa för en billig peng?
Mycket tavlor ska också köpas in. Det kommer att bli awesome!


/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback