Full fart


I dag är programmet fullspäckat. Dagen började med att vi möblerade om och fixade med de nya inköpen på jobbet. Jag slet som ett djur. Efter det blev det lite ärenden, både banken och postlådan.

När jag kom hem tog jag världens skönaste dusch med mitt nya duschkit som jag fick av min syster i födelsedagspresent. Det behövdes för att varva ner! Så nu luktar jag jordgubb, nästan så att man vill ta en tugga.

Ikväll blir det VIP-kväll på Cubus, 40% på hela sortimentet! Ska bli kul att se om man kan hitta något. Efter att jag har varit VIP en stund blir det bio, Flickan som lekte med elden. Och innan allt det här ska jag jobba i fyra timmar.
Hujeda mig, jag kommer att sova som ett litet barn i natt.



Mitt nya bodybutter, jordgubb!



Nu: äta en grymt god räksallad och läsa nya VR!


/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback