Ärenden


Mina första ärenden som vuxen! Jag har både besökt banken och vårdcentralen. Det känns väldigt vuxet.
Den här dagen har varit väldigt lugn och det är faktiskt alltid skönt.
Jag ska alldeles strax gå och hänga lite tvätt och sedan starta en ny maskin. Vuxen.



På banken fixade jag en dosa till internetbanken.
Vuxet. Dessutom har jag redan börjat spara. Grått hår?


Jag var också tvungen att besöka vårdcentralen för att bli stucken i armen. Sköterskan frågade om jag hade gjort det förut och mitt svar var; ett antal gånger! Jag kan inte ens räkna på handens fingrar hur många gånger jag har lämnat blodprov p.g.a mitt usla blod- och järnvärde.


/ M



Kommentarer
Postat av: Simone

Haha grått hår ^^du tänker smart! :D

2009-10-19 @ 17:27:27
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback