Välkommen hem!







Igår spenderade jag en del av dagen på Djurmagazinet för att göra mig beredd inför Caspians hemkomst. Nu har jag satt ihop ett helt välkommen-hem-paket. Nu är jag redo!

• Hundsäng
• Vanligt läderkoppel
• Flexikoppel
• Två halsband
• Två skålar, en för mat och en för vatten
• Hundschampo
• En borste
• Hundbajspåsar
• Leksaker och en jäkla massa godis

Jag ska köpa hundmat och resten som behövs till den lille kommer jag att få av min syster.
Det börjar bli otåligt här nu!


/M



Kommentarer
Postat av: Marlene

Glöm för guds skull inte vaccinationer och ordentlig försäkring och allt det där bara. Får jag träffa honom på måndag? :D

2010-08-28 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback