Step into the world





Den här bilden på Times Square insipirerar mig till att våga ta ett kliv ut i världen. Än så länge har jag besökt länder i Norden, Tyskland och Turkiet. Jag är nöjd med alla mina resor och är väldigt glad över att jag har fått göra dom. Men jag vill resa till New York och se staden som aldrig sover, jag vill resa till Egypten och se pyramiderna, jag vill resa till Hawaii och uppleva det landet - ja, listan kan göras hur lång som helst. Jag vill tågluffa genom Europa! Jag vill helt enkelt se världen, träffa nya och spännande människor och så vill jag se alla härliga kulturer som finns. Jag bor i en ganska liten håla och för mig är inte det tillräckligt, inte ens Sverige är tillräckligt för mig. Jag vill se allt man kan se!

Bilden ovan är en tavla som hänger i mitt rum och direkt när jag såg den tavlan i affären visste jag att jag skulle ha den. För varje gång jag kollar på den insipireras jag till att resa och uppleva, till att få nya erfarenheter. Nu är det är inte långt kvar tills jag tar studenten och det är många som frågar vad jag vill göra och det är enkelt för mig; jag vill resa! Jag vill jobba ihjäl mig för att kunna resa och upptäcka världen.

Jag vill bli rik på erfarenheter och jag vill absolut inte blir en gammal hederlig ortbo som knappt har besökt Danmark. Jag vill så gärna se allt och lära mig nya saker.

Det är det jag lever för, alla mina framtida resor som jag drömmer om!


/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback