My fashion


Jag är mer eller mindre känd för att inte ha något intresse för mode alls MEN jag gillar kläder och skor.
Om jag ser något som faller mig i smaken köper jag det oftast, moderiktigt eller ej.
Men jag skulle ändå säga att min klädstil är helt mainstream och jag klär mig precis som alla andra.
Och jag har ju inte så överdrivet mycket pengar (hej student!) så jag fyndar rätt ofta.
Nya prylar och kläder är alltid roligt :)


Jag slänger in ett litet modetest här under:

Beskriv din stil med 3 ord.
Enkel, vanlig och bekväm.

Vad innebär mode för dig?
Knepig fråga. Jag har mitt egna mode som jag följer, det som finns i butikerna helt enkelt.

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Carlings, alla skoaffärer, Hm, Topshop, Vila och Vero Moda bl.a.

Shoppar du second hand?
Självklart! Second hand är bland det bästa.

Vilken är din favoritdesigner?
Jag har faktiskt inga speciella.

Vad är din favorit i höst?

Den stickade koftan, helt klart!

Hur mycket shoppar du för i månaden?
800 :- ungefär, ibland mer ibland mindre.

Dyraste plagget respektive billigaste?
Mitt dyraste plagg är egentligen inte ett plagg, det är ett par skor för 1800 :-. Det billigaste vet jag faktiskt inte, jag har ganska många fynd i garderoben.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Nej, jag shoppar nog MER.

Brukar du tröstshoppa?
Det kan nog hända, ja.

Högklackat eller lågklackat?

Beror helt på situationen men jag röstar nog på högklackat.

Vilken är din drömväska?
Hmm, jag vet inte. Just nu vill jag ha en friis & co på armen.

Vilket blir ditt nästa köp?

Mycket bra fråga. Jag har inte en aning faktiskt, ett par byxor kanske?

Vilka är dina stilikoner?
Lauren Conrad har en härligt snygg stil.

Favoritplagg just nu?

Det måste nog vara min stickade halsduk som är hur mysig som helst.

Favoritaccessoarer?

Armband, armband, armband och åter armband. Och örhängen använder jag varje dag.





Favoriten just nu!



Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: kul att du håller med:)



Roligt med fårgestud!

2009-10-02 @ 06:55:09
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback