Mina nya braxer


I går när jag kom hem, trött och skapligt sliten väntade något på min säng. Lyckan var totalt.
Mina nya byxor från Nelly.com låg där och bara väntade på mig! Ivrig som jag är så testade jag dom direkt..och HERREGUD (!) så sköna. Det känns nästan som att man är naken för att de är så bekväma. Och som en liten bonus är färgen snygg och det är härligt diskreta slitningar på dom.

Är det okej att vara förälskad i ett plagg?



Dessa ska sitta som gjutet på mig ikväll och det bästa är
att jag inte ens kommer att märka att jag har dom på mig!


/ M



Kommentarer
Postat av: Simones

SV haha visst är den, förfärliga :D

2009-10-27 @ 15:10:20
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback