I dag har jag...


...pillat lite med min scrapbook! Även om jag absolut inte är den pilligaste så tycker jag att det är skitkul med scrapbook. Och det är kul att utveckla den egenskapen lite.

I dag började jag med en helt ny sida, om min 18årsdag. Lite knasigt att jag redan är så stor. Känns som att det var i går som jag fyllde 14.




Här sitter jag på dagis, endast några år gammal.



Jag gillar att ha lite finare papper som detaljer.



Min lilla scrapbook-låda! Här i samlas en massor grejer.


/ M



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart köper du grejerna till det där?

2009-10-12 @ 17:45:19
Postat av: a.nniie ♥

GRATTIS i förskotT!!:)

Jag kommer utse 5 finalister den 18 okt!! Håll utkik du kanske bli en av de 5^^:D

2009-10-12 @ 17:55:01
URL: http://d3liicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback