Måndag, tisdag, onsdag...


Dag 13. Den här veckan

Måndag - Jag vaknade efter mycket om och men. Drack några koppar kaffe, crosstrainade mig alldeles svettig. Gjorde mig iordning för att sedan ta en promenad med Jennie och hunden när det var så bra väder ute. Åkte och jobbade några timmar. Sist men inte minst så raggade jag och Jennie runt i bilen med härlig musik!

Tisdag - Jag har vaknat och gjort mig iordning. Blev nästan tvingad att följa med mamma till affären. Och snart ska jag iväg och jobba några timmar. Det är tisdag, vad mer kan man begära?

Onsdag - Kommer att påminna väldigt mycket om dagen innan. Jag ska dock köra järnet på crosstrainern!

Torsdag - Den här dagen skulle jag ha åkt till Skåne med Gabriel. Men ibland gör människor saker som man inte riktigt förväntar sig, man blir besviken och saker förändras. Så ja, vad händer på torsdag? Den som lever får se.

Fredag - Jag har tänkt att dricka vin. Förhoppningsvis med Lii. Ur våra fina vinglas. Hoppas hoppas. Annars vet jag inte.

Lördag -
Jag har tänkt att tjata med mig Jennie till busfabriken. Ja, inte bara hon och jag då. Utan jag har tänkt att vi ska dra med oss Linus och Gabriel. Meeeeen, det har vi inte sett än.

Söndag -
Det är söndag. Behöver jag säga mer?


/M



Kommentarer
Postat av: Sarah

Ni kan ju låna våra sånadära rabattkuponger på busfabriken om ni vill!

2011-01-25 @ 19:32:12
URL: http://sarahjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback