I suddenly realise...


Vem bestämmer över mina tankar om inte jag? Jag kan själv bestämma om jag ska vara ledsen, glad, sur, lycklig, irriterad eller nöjd. Jag själv bestämmer om jag ska älta eller gå vidare. Det är jag som bestämmer om negativa tankar ska få ta över positiva tankar. Och det är inte okej att det negativa väger mer än det positiva.
Såååå från och med idag tar jag själv kontrollen över hur jag mår och tänker.
Gammalt negativt groll plockas ur ryggsäcken och hamnar bakom mig.
Ryggsäcken blir lättare att bära vilket automatiskt gör det lättare att leva nu och med positiva tankar.

I och med detta beslut så antar jag att jag måste bestämma mig för att snön är mysig och inte det värsta som finns.
Livet ska helt enkelt vara positivt att leva.

Ha en kick-ass dag för det tänker jag ha!


/M



Kommentarer
Postat av: Lii

wohooooO!

2010-11-24 @ 13:46:58
URL: http://liinilsson.blogg.se/
Postat av: Lii

haha jadu tänk vad en helg kan göra..................

2010-12-01 @ 09:16:39
URL: http://liinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback