Today I want to wear this




Allt är från H&M.


/ M



Kommentarer
Postat av: Sanna M

Hej vännen! Jag svarar på din kommentar här! :)

JA, det blev av!! Vi flyttar in om tre månader, till 1:e Juli, typ! Ca 500 kr billigare att bo, lika stort, dubbelt så många fönster, nytt kök, tomt, balkong (som vi delar på, men whatever, vi har ju en tomt att dela med!!), fräscht badrum med mycket nytt..! Förlåt att jag bara babblar, men jag är så glad bara! :D



Badrummet har inget badkar, men en typ ny dusch, och så är det lite litet, och Connors rum är också lite mindre, så är kök och vårt sovrum, och vardagsrummet större istället, men det är det enda negativa jag kan komma på, och det gör ingenting, direkt. Lägenheten är skitfin. Ska göra i ordning köket, och tapetsera och så, sen inflytt! Ola ska bara få tag på en lägenhet och så först :) Kram.

2010-03-23 @ 09:45:36
URL: http://tabubloggen.blogg.se/
Postat av: simones

Godmorgon snygging, vad gör du för något? Mumsar för mycket våfflor idag? ;)

2010-03-25 @ 10:05:49
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback