Update


Min bloggfrånvaro har berott på att jag har tagit en mini-semester. Hos mina svärföräldrar.
Vi firade även nyårsafton där. Min nyårsafton blev lugn (precis som jag vill ha det!).
Smällarna var jobbiga för mig i år också, men jag stod och gömde mig under altantaket och tittade inte ens.
Skönt att det nu är ett år kvar tills nästa tortyr.

Jag har funnit en ny bästa vän i form av en hund. Ja, jag vet, jag tycker inte om hundar.
Men den här lille fisen är speciell, vi är ju bästisar. Bilder på honom kommer.

Just nu sitter min pojkvän och lagar båda min jackor.
Upphängar-öglorna (?) har gått sönder och han syr dit dem åt mig igen.
Det får bli så när det är han som kan sy. Jag har faktiskt körkort på symaskin men kan verkligen inte sy.

Nej, nu ska jag ta det lugnt efter att ha tvättat hela dagen. En mys-måndag, helt enkelt!

Gott nytt år!



Brasan som värmde oss på nyårsafton.


/ M



Kommentarer
Postat av: LouiseHultman

Hej! Fin blogg. Allt bra? kram

2010-01-04 @ 18:04:43
URL: http://knashultman.blogg.se/
Postat av: LouiseHultman

Sv; Med mig är det toppen bra, tack. Händer ikväll? kram

2010-01-04 @ 19:04:09
URL: http://knashultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback