Jobb, jobb och åter jobb


Jag har precis sökt jobb. Som Ungdomshelgarbetare inom äldreomsorgen i Linköping. Direkt när jag läste om jobbet blev jag intresserad. Det känns som att det är ett jobb som skulle passa mig alldeles perfekt.
Jobbet har mycket med fritidsaktiviteter att göra och det är något jag tycker är både roligt och intressant att planera och genomföra. Och jag är ju inriktad på människor i behov av stöd och socialt arbete.
Det kan inte bli bättre än så här.

Efter att ha varit ledig i dag ska jag snart upp till mitt jobb på fritidsgården. Det ska bli skönt att få något gjort i dag!
Från ett jobb till ett annat.


/ M




Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja men precis..känns ju så himla bortkastat och ledsamt också att ha en massa kläder man inte kan använda.

2010-01-19 @ 14:51:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback