Foton


I går åt jag middag med min underbara vän Sanna och hennes underbara, lilla familj.
Detta kommer jag att visa bilder på lite senare, så fort jag har fått dem.
Vi åt jättegod mat och en fruktansvärd god efterrätt. Och i vanlig ordning spelade vi också Uno.
Den här lilla familjen gör så jäkla mycket för mig och jag har dem att tacka för mycket!
Men ett enkelt litet tack räcker inte. Jag vet inte riktigt hur jag ska visa min uppskattning.
Jag tycker så mycket om er!

I går fick jag något av dem. Jag får väldigt mycket av dem men det här var något konkret.
Det var fyra foton på Connor. De har skickat in en massa bilder till Extrafilm och framkallat vanliga digitalkamera-bilder. Och jag fick fyra av dem! Det gjorde mig väldigt glad och så fort jag har köpt ramar ska han upp på väggen.
Han råkar faktiskt vara världens sötaste bebis (Jo, Simon, han är bebis för mig!).





Tack så jättemycket, Sanna & Simon.
De här fotona gjorde min dag i går! ♥



/ M





Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

svar: Nej verkligen inte, 40 grader är föör mycket..

2010-01-06 @ 13:10:22
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Sanna M

Tack själv för en mycket trevlig dag, Marina! <3 Det var mys! Och tack så jättemycket för Connors tröjor, han ska ha Star Wars-tröjan idag! <3



Du betyder väldigt mycket för oss också. Du är nog den enda vän jag har som jag har fått bättre kontakt med efter att jag blev gravid, som jag sagt tidigare, och den enda vän jag har som engagerar sig i HELA min familj! Jag har dig att tacka för mycket med <3

2010-01-06 @ 13:44:14
URL: http://tabubloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback