My weekend


I dag är det FN-dagen, alltså den 24:e oktober. Jag ska inte fira FN-dagen även om det faktiskt lockar lite. Jag ska fira mig själv. Jag ska åka till min pappa och bli firad av den sidan av familjen. Nice.
Jag stannar där över natten också, kommer hem imorgon.
Det tråkigaste med den här dagen och morgondagen är att jag kommer få åka kollektivtrafik i en och en halv timme.
Det blir så jäkla segt!

Något år ska jag faktiskt få tummen ur och fira FN-dagen!




Hit ska jag i dag!
Och trängas med cyklar och arbetsmuseum.
Det är dock en riktigt fin stad!


/ M



Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

ja, han blir gipsad en vecka o sen rehab..han är snart på isen igen :) oh vilken mysig bild..kollektivtraffik är ingen höjdare :( hehe

2009-10-25 @ 00:25:13
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Haha ellerhuur, riktigt pinsamt :D

2009-10-27 @ 11:06:39
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback