Svar till min syster

Hej Marlene!

Jag vet att jag bloggar dåligt men jag sitter knappt vid datorn och när jag väl gör det har jag ingenting att skriva, jag kallar det bloggtorka. Livet rullar på som vanligt. Det brann här i veckan nere på sopstationen vid staion, då ringde jag brandkåren. Vilken hjälteinsats, eller hur? Annars har det faktiskt inte hänt något alls.

Det gör inget att du ringde, jag tyckte faktiskt att det var rätt trevligt. Du får jätte gärna ringa mig oftare i både nyktert och onyktert tillstånd.

Jag vill verkligen komma ner till Lund, dig och kollektivet men jag vet inte om jag har pengar till det. Jag kan ju alltid försöka flörta in mig hos mamma. Men jag ska försöka komma ner något nu i sommar i alla fall. Och så får vi ju inte glömma krogrundan du ska bjuda mig på!

Och nej jag har inte börjat röka. Jag feströker bara och varje dag är en fest!






Jag ville bjuda på en bild men jag hade inte så många.
Så därför bjuder jag på denna, från sommaren 07.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad gööööru när du inte sitter vid datorn då?

2009-05-03 @ 20:01:56
URL: http://tomysister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback