Take a good look


Dag 12. I min handväska


Jag är en periodare. Det gäller det mesta i mitt liv, även min handväska. Ibland använder jag den så fort jag går utanför dörren och ibland kan det gå flera veckor innan den får lämna sin krok. Jag trivs egentligen inte så jättebra med en handväska. Jag har provat stora och små men nej, det verkar inte riktigt va min grej. Och det beror även mycket på vad jag har för jacka. Den vinterjackan jag har nu kan jag absolut inte ha någon handväska till. Men när snön försvinner och jag får använda min skinnjacka igen då tror jag också att handväskan kommer att krypa fram.

Eftersom att jag inte använder min handväska överdrivet mycket så ligger det inte heller mycket saker i den;


Min fina, stoooooora, lila plånbok


Parfym, viktigt viktigt


Just nu ligger det även turkiska lire i väskan..


Sämst bild men det är mitt lypsyl


Min älskade


Den lilla spegeln


Mitt headset


Och några toffsar till barret


Detta är vad som ligger i väskan just nu. Och min kalender har en plats där i vanligtvis. Under de perioder som jag använder väskan ligger det flera saker i den så som hårborste, tuggummi, vantar och annat småkrafs.
Men som sagt, nu vilar den mest på sin krok.


/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback