Picture of 2010


Jag tänkte göra som på så många andra bloggar; en årsresumé av 2010 i bilder. Enjoy!


Januari:


Jag spenderade mycket tid med fina Salle


Jag körde bil på isen för första gången!
Jag blev kär i både bilen på bilden och själva grejen att köra bil på isen.


Jag shoppade lite också


Februari:


Jag bjöd gärna på mig själv


Det var lika mycket snö förra året som i år


Jag lyssnade på en gripande och viktig föreläsning


Jag köpte ett par fantastiska byxor och blev kär..igen









Jag åkte till Rom och hade fantastiska dagar med min Amanda!


Mars:


Jag köpte min iphone och såg världen med nya ögon.
Annars pluggade jag bara


April:



Jag köpte min efterlängtade plånbok


Jag var hund- och husvakt en helg på landet. Väldigt skönt!


Jag fick min studenmössa


Jag gjorde alla mina studentinbjudningar och skickade iväg dom


Maj:

Jag pluggade bara i maj, inget annat.


Juni:


Jag tog studenten och hade en underbar studenvecka och studentdag.
Jag skulle kunna göra om det hur många gånger som helst!

Jag blev singel och jobbade som en tok.


Jag hade shorts på mig hela dagarna


Juli:


Jag åkte till Lund till min syster och spenderad en skön helg där.


Jag åkte till smultronstället och hade en heldag i Söderköping med Sarah


Jag köpte många blommiga sommarskor

Annars jobbade jag mest. Jag köpte en ny dator också.


Augusti:


Det belv en hel del alkohlintag och tequilakvällar med mina vänner.


Jag köpte min Caspian och hittade mannen i mitt liv


September:



Gabriel fyllde 5 år



Jag fastnade för kavaj och hade detta som mitt favoritplagg


Oktober:


Jag tröttnade på mitt hår och började med en bulle


Connor fyllde 2 (!) år


November:


Jag och Lii åkte till Stockholm en helg och hälsade på min bror

Annars var det många film- och myskvällar med tända ljus


December:


Jag var och käkade god mat med mina vänner


Jag och Lii bakade pepparkakor utan formar


Mina flickor kom hit och vi bakade pepparkakor, drack glögg och slogs om paket

Jag var sjuk hela julen och låg därför däckad.
Nyårsafton firade jag först hemma med trerätters med mina flickor
och sedan "krogen" med öl och shots!


2010 har varit ett mycket bra år och 2011 ska tydligen försöka slå det..



/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback