Mum + Dad = Me


Dag 3. Mina föräldrar

Min mamma heter Elisabeth men är mer känd som Bettan. Hon är en ganska fantastisk person som är obeskrivligt viktig i mitt liv. Min pappa heter Tomas och är också känd som Tomas. Han är en härlig person som också är viktig i mitt liv. Mina föräldrar separerade när jag var några månader gammal så jag vet inte hur det känns att ha föräldrarna samlade. Jag är van att ha mamma vid mig hela tiden och pappa stundvis.
Men jag är verkligen inte bitter över detta. Jag tycker att det har funkat ganska bra.
Visst har det varit tufft att inte alltid ha pappa med vissa gånger men det har alltid funkat.
Jag skulle aldrig vilja ha några andra föräldrar än just min mamma och pappa!


/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback