Make a list


Jag har insett att min senaste kyss - var ett misstag
Jag pratar - ganska mycket
Jag tycker om - att känna lugn
Jag avskyr när folk - inte ger mig en chans
Mina närmaste vänner är - dom bästa som finns
Min första vän hette - Elma
Kärlek är - jäkligt svårt att förstå sig på
När jag borstar tänderna - blir jag nästan alltid tvingad till att prata
När jag lagar mat - det gör jag inte
Jag tänder på - allt, känns det som
Det är charmigt med -  killar som är bra med barn
Det sexigaste yrket är - polis
Jag är rädd för - allt
Den värsta känslan är - när man vet att man har gjort fruktansvärt fel
Den bästa känslan är - när man är lycklig
Jag är bäst på - köpa saker
Jag är sämst på - att stå emot impulsköp
Om jag var ett djur skulle jag vara - ganska uttråkad, tror jag
Om jag var en insekt skulle jag vara - väääääldigt liten
Jag kommer alltid att vara - hemmakär
Det finaste som finns - vänner
I sommar -  kommer det förhoppningsvis inte vara någon snö
Sist jag grät var - när bägaren rann över
Jag kan - vara helt galen
Jag kan inte - göra två saker samtidigt
När jag vill tänka går jag - oftast in på mitt rum
När jag bakar så bakar jag - det gör jag inte
Min mobiltelefon är - en del av mitt liv
När jag vaknar på morgonen - är min första tanke att jag vill somna om
Innan jag går och lägger mig - spelar jag harpan på min iphone
Just nu tänker jag på - hur jag ska överleva snön i vinter
Bebisar är - hjälplösa
Idag har jag - blivit bjuden på scones, umgåtts med fina vänner, träffat lite familj och jobbat
Ikväll ska jag - se på tv
I morgon kommer jag - göra så lite som möjligt
Jag vill verkligen - flytta hemmifrån


/M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback