Fredagsmys?


Äntligen är veckan slut! Jag är helt slut, utmattad. Jag önskar att jag fick försvinna för en stund och vila upp mig.
Men nu är det inte långt kvar. Rom är nära.

Jag lär få fredagsmysa med mig själv ikväll, jäkligt tråkigt faktiskt. Men å andra sidan betyder ju det att jag kan sova tidigt. Väldigt tidigt. Veckan har varit helt galen!
Jag blir ofta förvånad av mig själv för att jag orkar. Dagar som är 12 timmar fyllda med arbete tröttar ut mig.
Helgerna är heliga. Och detta tänkte jag fira med:



...den här filmen och en påse godis!


/M



Kommentarer
Postat av: lii

var filmen bra? vet du, nu ska jag se stoic! ladda ner den nyss :D

2010-01-23 @ 20:33:04
Postat av: Anonym

Jag har kommit halvvägs i filmen.. Kollar på den nu samtidigt som jag skriver här. Kan inte kolla på vad dom gör hela tiden. Helt sjukt. Men den är bra..

Jasså, då måste jag se den filmen med :P

Teatern var bra, riktigt rolig :D

2010-01-23 @ 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback