Award


A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!


Denna award fick jag av min fina vän Sanna!

1: Jag tänker och analyserar nästan alltid. Min hjärna går alltid på högvarv.
2: Min kropp och mat har alltid förknippats med ångest, mer eller mindre.
3: Jag är nästan jämt stressad, i alla fall 22 timmar om dygnet.
4: Jag skriver fortfarande dagbok. För hand.
5: Jag är mycket starkare, mentalt, än vad jag själv och många andra tror.
6: Jag är en materialist och är ständigt ute efter nya saker. Vad det är spelar egentligen inte så stor roll.
7: Jag har ett dokument sparat på min dator som innehåller massor bebisnamn till båda könen. För mitt framtida barn.

Skickar awarden till:
Simone
Lii
Linn
Marlene
Emma
Teresa
Denize


/ M




Kommentarer
Postat av: Marlene

No fence, men kan du se mig publicera något sånt på min blogg?



Har förresten satt upp skolfotot på dig på min vägg nu!!!

2010-02-03 @ 23:08:22
URL: http://tomysister.blogg.se/
Postat av: simone

nr 6 stämmer på mig med ^^Även fast vi inte har så mycket prylar hemma :)

2010-02-04 @ 18:53:11
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback