Vilken dag är viktigast?


Jag läser i denna blogg att det inte bara var bullens dag i går. Tydligen var det också Europeiska donationsdagen.
Varför vet ingen om detta? Varför har inte jag blivit informerad om det?
Jag tycker att det är jäkla mycket viktigare att uppmärksamma EP än vad det är att uppmärksamma en massa bullar. Missförstå mig inte, jag om någon avgudar bullar och önskar mig det i födelsedagspresent men en hel dag för de små runda? Nej, det känns lite överdrivet.

Jag tycker absolut att vi behöver fler dagar som EP och mindre dagar som bullens dag!








/ M



Kommentarer
Postat av: nikolai

tror jag väljer kanelbullen istället. jag är sugen på den. Men däremot missade jag att äta de i söndags va de väl?

2009-10-06 @ 10:16:22
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback