Torsdag


Jag har haft en mer eller mindre sömnlös natt. I dag är jag inte ens trött. Jag avskyr de där nätterna när man verkligen inte kan sova, vad man än gör. Och när man väl lyckas somna, ja då vaknar man titt som tätt! Suck.

Jag hoppas i alla fall att dagen blir bättre än natten. Den här dagen är jag helt ledig från alla måsten så jag ska kolla igenom alla mina kläder för att se vilka jag har glömt bort och kanske komma på nya kombinationer. Jag har även en massa blogg idéer som jag kom på i natt och så ska jag knopa ihop en önskelista till min födelsedag! Nu är det inte långt kvar..

Lite senare i dag ska jag också följa med min mamma in till stan för en koll på sjukhuset. Jag ska hålla henne i handen medans hon cyklar, hehe. Förresten, jag älskar dig mamma!


Hoppas att ni får en bra dag!


/ M



Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Haha XD Jaa, den är helt underbar! :D

2009-10-08 @ 12:29:55
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja verkligen fast läskig att simma i tror jag, något spec du önskar dig?

2009-10-08 @ 12:30:15
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback