Presenter


Förra helgen blev jag firad hos min far. Jag träffade massor härliga människor och tack vare min digitalkamera som jag fick veckan innan kunde jag föreviga dessa människor. Det känns bra.
Jag fick i alla fall väldigt fina presenter som jag tänkte visa nedan.


Ett smyckeskrin som min farfar har gjort själv.
Väldigt välbehövligt!


Ett duschkit av min syster som doftar härligt av jordgubb! En favorit.


Den lilla röda.
Min nya externa hårddisk på 500 gig. VÄLDIGT välbehövligt!


Utöver detta fick jag pengar och presentkort. Jag är verkligen helnöjd! Tack alla ♥


/ M



Kommentarer
Postat av: Simone

S:V Haha jaa, helt underbara :D

2009-10-29 @ 23:27:14
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback