Gör rent din sko


Jag har ett par stövlar i skinn-imitation som har hängt med mig ett tag nu, men jag tycker väldigt mycket om just dom skorna så dom sitter oftast på mina fötter. Och eftersom att jag använder dom ganska flitigt är det ju ganska självklart att dom blir rätt skitiga. Så någon gång ibland gör jag rent dom men jag gör det nog inte på ett korrekt sätt.

Jag googlade på hur man gjorde rent sådana stövlar men hittade inget svar, irriterande. Så jag tog saken i egna händer och fyllde en plastburk med vatten och diskmedel och så tog jag en disksvamp (?) och började gno. Och tänka sig, skorna ser ut som nya igen!




Titta! Dom ser nästan nya utan om man inte ser skavankerna.


/ M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback