Jag har fyndat


Nu har även jag varit ute på stan och trängts. Dagen var väldigt trevlig och vi åt mongolisk mat till lunch.
Maten är förjävla god men man blir så mätt! Det var lite svårt att gå på stan eftetåt, haha.
Men lite nytt hittade jag ändå:




En enkel, men väldigt snygg, oversize tröja.




Enkla, men ack så sköna, leggins som antagligen kommer användas flitigt!




Fyra armband i jättefina färger.




Grymt coola hängen till öronen!




Ännu ett enkelt köp men denna gång till öronen.




Nya älsklingar till fötterna!
Men när jag var där inne på Scorett fick jag en jäkla beslutsångest,
det fanns ju så många fina skodon.
Men det var de här som fick följa med mig hem.


Jag vet inte hur många gånger jag har luktat i mina nya skor,
inget slår doften av nya skor! Lovley.
Jag köpte även lite smink och en grå t-shirt.
Så nu har jag uppdaterat mig i kläd-, sko- och sminkväg.


/ M



Kommentarer
Postat av: Sanna M

Åh, jag har också kollat på de där örhängena, SÅ fina vill ha Mycket fint du köpt!^^

2009-12-30 @ 12:54:37
URL: http://tabubloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback