Måndag

God morgon syster!

I dag skulle jag ha åkt på utbildning inför mitt nya jobb, men vet du vad? Jag tackade nej, både till utbildningen och jobbet. Jag tänker inte sträva efter att ha ett av de mest hatade yrkena i Sverige. Jag tänker vänta tills något bättre dyker upp. Kanske playmate hos Hugh Hefner? Eller så kanske jag kan vinna en miljon eller två? Något ska jag väl i alla fall hitta på.

Lite senare i dag ska vi till stugan. Mamma, Maria, Linn, Gabriel och jag. Vill du följa med? Kommer du ihåg dom små grodorna i bäcken? Minns du den gången vi sov i den stora stugan och vi var livrädda för den där tavlan med den jättefula tanten på?

Ah, härliga 90-tal!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha, du kan ju alltid börja städa vetja!

2009-04-06 @ 17:47:32
URL: http://tomysister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback