Lovar du att vara ärlig?

Du heter: Marina
Smeknamn: Marre
Beroende av: Nikotin
Vem behöver du mest just nu? Mina syskon
Vad tror folk om dig? Det vill jag antagligen inte veta...
Stämmer det? Jag vet inte
Vad får du oftast komplimanger för? Helheten, att jag är söt, min kropp & mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Jag säger aldrig ngt, det behövs oftast inte
Hur imponerar man på dig? Genom att man är snäppet smartare än mig
Brukar du skratta för dig själv? Väldigt sällan faktiskt
Vad står det i ditt senast inkomna medelande? Ska snart dra hem sj
Var bor du? Åtvidaberg
Trivs du där? Absolut
Vad har du för mobil operatör? Halebop
Är du allergisk i mot något? Nickel
Nästa mål i ditt liv? Att verkligen njuta av livet som singel och att vara singel ett tag
Hur svarar du i telefonen ? Antingen "Hej det är Marina" eller "Nej"
Vem ringde du senast? Maria
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Hon svarade inte
Antal timmar sömn inatt? 11 timmar
Brukar du komma i tid? Till skolan nej, annars brukar jag göra det
När mår du bra? När hjärnkontoret inte jobbar på högvarv och jag får ha min familj nära
När blev du fotad senast? Igår, tror jag
 Hur känner du dig nu? Helt lugn
Vanligaste färg på dina kläder? Grått, tror jag
Vad tycker du om fötter? Att dom är ganska vidiriga
Vad saknar du? Närhet
 Hade du en bra kväll igår? Nja, det var en ganska jobbig bussresa
Favorit dryck på morgonen? Kaffe eller mjölk
Rakar du benen? Ja
Är du blyg? Ja
Vill du hellre ha mail än brev? Brev känns mer personligt så brev
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Lite grann
Har du spytt offentligt? Ja
Är du bortskämd? Ja
Vad är det värsta du vet? Att bli riktigt sårad
Vad behöver du just nu? Jag är ganska nöjd med det jag har så..ingenting
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag har inga kändisar som förebilder
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, absolut
Vad använder du för shampoo? Just nu; Gliss
Hur gammal är du? 17
Tycker du om någon just nu? Nej, eller jo min familj och mina vänner
Om fem månader är jag? Nästan 18, en månad ifrån
Du samlar på? Ingenting
Vilken tid gick du upp idag? Strax efter tolv
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Ja
När grät du senast? Jag vet inte, minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en..nej, körkort!
Bär du glasögon eller linser? Ja
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, men kläder känns ganska viktigt att ha
När går du upp ur sängen en helgmorgon? När jag vaknar
Har du piercing? Ja, två stycken
Vill du gifta dig? Nej
Gillar du att dansa? Nej
Är du flygrädd? Nej
Hur vig är du? Som ett kylskåp ungefär
Vad dricker du helst när du är törstig? Något som släcker törsten
Vilken är din favoritglass? Ren vanilj
Tycker du om sushi? Det är helt okej
Vad äter du helst när du ser på film? Ingenting
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du tandläkarskräck? Ja, en fruktansvärd sådan också
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Inte så att jag har somnat
Biter du på naglarna? Aldrig
Hur ofta tränar/motionerar du? Jag går ut och går några dagar i veckan
Senaste låt du hörde? Volbeat - A Moment forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback