Hej syster!

Min dag har varit okej. Jag har upptäckt att jag går i en väldigt respektlös klass som jag har lust att spy galla på, jag har klippt mig (vill du se en bild?), jag har pratat lite med Martin och vi åker ner den 25:e och hälsar på han, jag har blivit anklagad för en massa skit som jag inte har gjort och till sist var jag ute med Mia en stund!

Om jag var rik skulle jag köpa en fågel till dig, en sån där grå-fågel eller vad det var du ville ha. Snällt va?

Vi har inte varit något mer i stugan men jag åker dit i sommar med ett par kompisar, det kan nog bli ganska kul.

Skriv det där inlägget nu, jag väntar!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag vill se bild på håret och höra om vad du blivit anklagad för!

2009-04-17 @ 11:57:25
URL: http://tomysister,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback